Kumbaya, my lord, Kumbaya!

Sex sells! a my tupci..

25. 6. 2010 10:26
Rubrika: Žvatlání

Včera jsem měl rande. To není nic zvláštního, když máte holku, chodíte na rande. Ale nějak sem to uvést musel a že je prý na signaly.cz populární sdílení se. Tak se sdílím. Rande to bylo nutné - Mirka se ještě učí na poslední zkoušku, takže potřebovala vyvenčit a protože se učí dlouho a usilovně, tak jsem ji dlouho neviděl a potřeboval jsem ji vidět (to bylo, přirozeně, vzájemné). A protože mám Mirku opravdu rád, rozhodnul jsem se, že ji nechám odpočinout tak moc, jak to jenom půjde - nezbytnou součástí toho byl průchod Pařížskou ulicí v Praze.

Mirka miluje výlohy a právě tak jako ona nemá ráda, když na mě mluví a já se věnuji počítači (jasně že slyším, ale nereaguji podle představy, určitě se nedá hovořit o dialogu dvou lidí), tak já nemám rád, když jdeme kolem výloh a Mirka sice odvrkává, ale má to asi stejnou hodnotu jako moje jednoslovné odpovědi od počítače. Jsme si kvit, víme to o sobě, oba s tím bojujeme jak u sebe, tak u toho druhého.

Mirka si užívala pohledy do výloh drahých butiků, na elegantní šaty, šperky přesahující mé příjmy za 20let a vůbec, prostě měla skvělý čas (doufal jsem, že se zabaví svatebním salonem, ale nepotkali jsme tam žádný, jakkoliv mám za to, že by tam alespoň jeden být měl) a já se nablble usmíval (Mirka se stejně věnovala výlohám), přitakával (když něco chválila nebo komentovala) a těšil se, až dojdeme k Vltavě (konec obchodů! dál půjdeme podél řeky).

Přeci jen jsem ale ten čas nakonec kvalitně využil (krom toho, že jsem byl s Mirkou na procházce a to je vždy skvěle využitý čas). Pozoroval jsem a všimnul jsem si jedné věci.

Drahé obchody prodávají své výrobky - žena na fotce vypadá jako krásná žena (ne vyhublá 18ti letá anorektička, které někdo počítačově upravil kde co), ale pozorovatel ví, že se nejdná o tu ženu, ale jedná se o OBLEČENÍ, které má na sobě. Z celé té fotografie prostě nejvíce zaujmou krásné šaty (a to ještě k tomu šaty, které zahalují způsobem, který považuji za více erotický než když se dívky za účelem "erotičnosti" naopak odhalují - kvalitní návrhář se prostě pozná a já to tvrdím stále stejně - na 30ti nebo 40ti letou ženu, která se o sebe alespoň trochu stará prostě dvacítky nemají.. ).

zdroj: http://www.diesel.com/ (musíte chvilku počkat a neklikat, ono to tam skočí)

Na konci série butiků se najednou objevila fotka mladé anorektičky, v bokových džínách a tílku, přesně tak, aby nepohoršovala a přesto strhla pozornost na sebe. Zarazilo mě to, protože po všech fotografiích soustředících se především na ukázku produktů bylo tomuto plakátu prakticky jedno, co má holčina na sobě.A to DIESEL jeansy za laciné nepovažuji.

Plakát, který přikládám (reklama na firmu Diesel) má pravdu - sex prodává. Možná že lidé nakupující značkovou módu není potřeba lákat na sex, protože jdou za značkou a kvalitou, ale i tak si říkám - proč se firmy snaží trumfnout v tom jak je debilní jejich reklama (šokující, jiná, odvážná, je jedno jak to pojmenujete) a nesnaží se nabízet své výrobky? Např. H&M nabízí známou tvář (oblečenou do jejich výrobků, ale ruku na srdce - kdyby měla být pozornost upřena na výrobky, nemusí tam být známá tvář, ne?). Proč neupozorní na kvalitu? (protože ji nemá?) Proč neupozorní na nápaditost? (protože stejné triko seženu všude?). Dost bylo rozčilování se.

Závěrem - mrzí mě, že namísto budování "solidní značky" se budují "prodejné značky", protože tím mi obchody a marketingové společnosti říkají jediné - Ty jsi takový vůl, že raději koupíš tam, kde uvidíš nahou babu, než abys kupoval tam, kde je kvalita a my to víme.

Zobrazeno 7019×

Komentáře

tommys

Opravdu chceme, aby se naše děti učily na <br />
základní škole souložit bez zábran a výčitek <br />
s kýmkoli, kdykoli a jakkoli, protože jina by jsm ejak lidstvo zanikli, to je snad pochopitelné.

Jebač2

Mastíku vymaštěný, sex ve škole je zdraví a prospívá dětem, lepší jak kouření a braní drog! Jak je vidět ty jsi si sexu ve škole moc neužil co? :D

Zobrazit 94 komentářů »

Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.

Autor blogu Grafická šablona Nuvio