Kumbaya, my lord, Kumbaya!

Sex sells! a my tupci..

25. 6. 2010 10:26
Rubrika: Žvatlání

Včera jsem měl rande. To není nic zvláštního, když máte holku, chodíte na rande. Ale nějak sem to uvést musel a že je prý na signaly.cz populární sdílení se. Tak se sdílím. Rande to bylo nutné - Mirka se ještě učí na poslední zkoušku, takže potřebovala vyvenčit a protože se učí dlouho a usilovně, tak jsem ji dlouho neviděl a potřeboval jsem ji vidět (to bylo, přirozeně, vzájemné). A protože mám Mirku opravdu rád, rozhodnul jsem se, že ji nechám odpočinout tak moc, jak to jenom půjde - nezbytnou součástí toho byl průchod Pařížskou ulicí v Praze.

Mirka miluje výlohy a právě tak jako ona nemá ráda, když na mě mluví a já se věnuji počítači (jasně že slyším, ale nereaguji podle představy, určitě se nedá hovořit o dialogu dvou lidí), tak já nemám rád, když jdeme kolem výloh a Mirka sice odvrkává, ale má to asi stejnou hodnotu jako moje jednoslovné odpovědi od počítače. Jsme si kvit, víme to o sobě, oba s tím bojujeme jak u sebe, tak u toho druhého.

Mirka si užívala pohledy do výloh drahých butiků, na elegantní šaty, šperky přesahující mé příjmy za 20let a vůbec, prostě měla skvělý čas (doufal jsem, že se zabaví svatebním salonem, ale nepotkali jsme tam žádný, jakkoliv mám za to, že by tam alespoň jeden být měl) a já se nablble usmíval (Mirka se stejně věnovala výlohám), přitakával (když něco chválila nebo komentovala) a těšil se, až dojdeme k Vltavě (konec obchodů! dál půjdeme podél řeky).

Přeci jen jsem ale ten čas nakonec kvalitně využil (krom toho, že jsem byl s Mirkou na procházce a to je vždy skvěle využitý čas). Pozoroval jsem a všimnul jsem si jedné věci.

Drahé obchody prodávají své výrobky - žena na fotce vypadá jako krásná žena (ne vyhublá 18ti letá anorektička, které někdo počítačově upravil kde co), ale pozorovatel ví, že se nejdná o tu ženu, ale jedná se o OBLEČENÍ, které má na sobě. Z celé té fotografie prostě nejvíce zaujmou krásné šaty (a to ještě k tomu šaty, které zahalují způsobem, který považuji za více erotický než když se dívky za účelem "erotičnosti" naopak odhalují - kvalitní návrhář se prostě pozná a já to tvrdím stále stejně - na 30ti nebo 40ti letou ženu, která se o sebe alespoň trochu stará prostě dvacítky nemají.. ).

zdroj: http://www.diesel.com/ (musíte chvilku počkat a neklikat, ono to tam skočí)

Na konci série butiků se najednou objevila fotka mladé anorektičky, v bokových džínách a tílku, přesně tak, aby nepohoršovala a přesto strhla pozornost na sebe. Zarazilo mě to, protože po všech fotografiích soustředících se především na ukázku produktů bylo tomuto plakátu prakticky jedno, co má holčina na sobě.A to DIESEL jeansy za laciné nepovažuji.

Plakát, který přikládám (reklama na firmu Diesel) má pravdu - sex prodává. Možná že lidé nakupující značkovou módu není potřeba lákat na sex, protože jdou za značkou a kvalitou, ale i tak si říkám - proč se firmy snaží trumfnout v tom jak je debilní jejich reklama (šokující, jiná, odvážná, je jedno jak to pojmenujete) a nesnaží se nabízet své výrobky? Např. H&M nabízí známou tvář (oblečenou do jejich výrobků, ale ruku na srdce - kdyby měla být pozornost upřena na výrobky, nemusí tam být známá tvář, ne?). Proč neupozorní na kvalitu? (protože ji nemá?) Proč neupozorní na nápaditost? (protože stejné triko seženu všude?). Dost bylo rozčilování se.

Závěrem - mrzí mě, že namísto budování "solidní značky" se budují "prodejné značky", protože tím mi obchody a marketingové společnosti říkají jediné - Ty jsi takový vůl, že raději koupíš tam, kde uvidíš nahou babu, než abys kupoval tam, kde je kvalita a my to víme.

Zobrazeno 7013×

Komentáře

domecek

Reklama: RE-KLAM = opakování klamu, do zblbnutí, dle pravidla 100 x opakovaná lež se stává pravdou<br />
Reklama je nejrozšířenější forma magie<br />
<br />
P.S.<br />
snad jedinou výjimku pro mě tvoří "reklama" charitativní

David Augustýnek

Za tohle bych Papovy dal napomenutí, nebo už i vyhazov. Je to snad parodie na fotky uživatelky teenka?

Papo

qvido: :´( v čem je to provokace? Splňuje to snad všechny parametry, které článek na signaly.cz mít má. Osobní svědectví, příběh o lásce, zamyšlení a morální akcent. <br />
<br />
Opravdu mě zaujalo, že drahé značky se nemusí prodávat sexem.. zatímco masové značky prodávají v reklamě kde co, jen ne výrobky. Nutí mě to k zamyšlení.

ViZ

ale no tak, kluci... jen do sebe! Papo mohl inkriminované dívčí partie začernit, aby to Maftíka a jiné slabé uživatele nesvádělo;<br />
Na druhou stranu je třeba říci, že nadšení zastánců puritánských přístupů na signálech je velké, takže bezpochyby Papo kalkuluje správně...

Papo

Maftík: bohužel, na stránkách Denim to občas problikne mezi jinými, takže odkazovat obrázek by nešlo.. :( A na druhou stranu - ten obrázek mi snadno prodá článek :D

Papo

Maftík: bohužel, na stránkách Dieselu to občas problikne mezi jinými, takže odkazovat obrázek by nešlo.. :( A na druhou stranu - ten obrázek mi snadno prodá článek :D

Maftík

Bylo by lepší dát zde jen odkaz na tu fotku a neházet ji sem přímo ... myslím teda já.

Papo

ViZ: To je omyl, signaly.cz platí mně. Vstupní náklady byly 300kč, zisk 650kč (lístky na KCHK). Jen nevím, čemu vděčím za to, že mě má HejTi tak rád.. původně jsem myslel, že to bude jak píšete - já budu platit signálům, ale ono ne.

ViZ

Kolik ti, Papo, diesel platí za reklamu? Věnuješ tento zisk na chod signálů? :-D

David Augustýnek

Víte co mě na tomto článku nejvíc pobuřuje? Komentář pana Víta Zatloukala. Já mám respekt a úctu před kněžími ale to co předvádíte jakožto vedoucí sekce pro mládež, je mi do breku. <br />
Vy jste, aspon se mi to tak jeví, rezignoval a navíc jste se připojil k lidem kteří tu ironicky komentují články. Tot můj osobní názor který v sobě delší dobu držím. A jinak k článku nemám co dodat. Snad jen že je to typická Papova provokace zabalená do morální poučky.

davidCh

Možná je to mým pokročilým stářím, ale mě takové živočišné reklamy - a vlastně vůbec žádné reklamy - moc neberou. Mám od dvaceti let recept, jak si uchovat zdravý rozum - nečtu, nedposlouchám, nedívám se. (Myslím tisk, rádio a TV.)

domecek

mimoch. ten obrázek na tričku mé profilové fotky nese nápis ČESKÝ SEN

Papo

domecek: trička jsem si všimnul už dříve a tu akci (Český sen) jsem kvitoval potleskem ve stoje.. skvělá práce!

domecek

davidCh:<br />
A co bilboardy, výlohy, a vůbec veškerý veřejný prostor = tzn. buď se odstěhovat do lesa (pokud nad lesem nebudou létat s reklamou letadla) nebo to vnímat, byť jen podvědomě. Jak to přesně tak, jak to nazvali ZTOHOVEN: ZNÁSILNĚNÝ PODVĚDOMÍ

Radio

Pěkný postřeh-kvalitní výrobky se nemusí prezentovat lacině... kdežto Kenvelo a Diesel asi opravdu nevědí jak lidem říct, že jejich džíny se dají nosit. <br />
<br />
Nepochopil jsem tu narážku na Teenku...

MartyR

Mrkni na její fotogalerii ;-)

Maftík

ViZ:<br />
otče, člověk si skoro říká, jestli někdo Vašemu profilu neukradl heslo, nepřihlašuje se pod Vašim účtem a nepíše sem tyhle věci vydávajíce se za Vás ...

ViZ

Kdybyste byl maličký, obával bych se, že Vás pohoršuju. Ale protože říkáte, že jste velký, moc strachu nemám.<br />
Nechci to dál rozvádět, protože farizejského způsobu vyjadřování se také nevystříhávám. Jen bych doporučil méně hlídat vnějšek číše a více vnitřek...

HelenaH

Víš co Papo-příště vezmi Mirku a přijeďte randit k nám do hor:-) Je tu krásně. Pohled od nás na Kotel a Žalý je stokrát hezčí, než do výloh v Pařížské. Reklamu tady nepotkáš žádnou a v blízké Jilemnici kromě jednoho značkového krámku samí Asijští bratři-taky mají "značkové" kousky-aspoň ty značky na tom jsou. A takové krásné holky, jako je na tom obrázku tady potkáš naživo-takové potkáš všude-mladé holky jsou krásné...:-)

Miruš

člověk prožije pěknou chvilku, zamyslí se, napíše o tom pár slov, hodí to na signály a je z toho pro něktré "problém", vyhazov, napomenutí? nechápu...<br />
<br />
babča - helča: výlet a výhled v horách je jistě velmi krásný, leč pro mé oko podobně zajímavý, jako pohled na elegantní módu nebo šperky, za což se nijak nestydím... a taky jistě časově mnohem náročnější... :)

Papo

Miri: to s tím banem je od qvida, myslím si, humor :) když se podíváš na profil <a href="http://www.signaly.cz/teenka" target="_blank">http://www.signaly.cz/teenka</a> a pod jiným příspěvkem četla určité hloupé řeči, bylo by to jasnější.. <br />
<br />
babča-helča: je to pozvání? :) Jinak jednu z nejkrásnějších mám jako snoubenku, takže ostatní mě sice nenechávají v klidu, ale snažím se jim nepodléhat..

kezalb

NO neda mi to nezareagovat.....reklama má jediněj učel a to zaujmout cloveka...kdyby DIesel mel na reklame kalhoty a napsano jsme nejlepsi asi bys o tom článek na signaly.cz nepsal....takze se jen ukazuje ze tato reklama splnila ucel totiz ze zaujmula, vzbudila reakce.....takze tady ta reklama rozhodne neni debilni nebo jak to tady nekdo nazval...reklama ma zaujmoout a tady to splnila 100% si myslim....

David Augustýnek

Papo: Pochopil jsi to správně :) Reklama at už zaujme jakkoliv je stále jen reklamou.

HelenaH

Miruš a Papo-jestli jsem pochopila správně patříte k sobě. Lidi od nás jsou známí tím, že jsou přívětiví horalé a rádi říkají "přijďte pobejt". A ve Vašem případě to fakt není jen fráze. Mirko-taky ráda koukám na krásné šaty a šperky, ani nevíš jak. Když jsem byla mladá a všechno mi slušelo, prodávala se taková socialistická móda a když jsme chtěly něco hezkého, tak jsme šili a stáli frontu na Burdu a sháněli jsme bony na džíny LewiStrauss:-)

Papo

kezalb: Ano, reklama má zaujmout s tím nepolemizuji, ale co víc?? Je to jako s jídlem - jídlo má nasytit, dodat energii. A přeci rozlišujeme a oceňujeme kulinářské umění..

spitfire

Pěkný článek..., až do toho závěru kde se snažíš zamýšlet, a hledat morální akcenty. <br />
<br />
Je to těžké psát o něčem, čemu nerozumíš?

makabrozni-spelunka

papo: precetla sem si tvuj clanek potreti a nejsem si porad jista. takze se ptam: pointa clanku tkvi v tom, ze opravdu kvalitni a drahy znacky nemaji "sexy" reklamy a ty levnejsi maji "sexy" reklamy? to je vypovidajici hodnota clanku? napadaji me i jiny veci, co bych k tomu mohla napsat, ale tohle na zacatku myho vstupu do debaty povazuju za prvorady...

Papo

spitfire: Vůbec není těžké vyzvracet pár slov v náhodném pořadí na papír.. <br />
<br />
M-Š: Nevím, prostě v té ulici mi přišlo, že se na plakátech prodávaly šaty a pak najednou v kontrastu s tím vyhublá koza..

Miruš

m-š : myslím, že pointa článku tkví v tom, že reklama se dá dělat i bez odhalených těl...

makabrozni-spelunka

a? ja furt nechapu, o cem to je...

makabrozni-spelunka

mirus: to predtim bylo urceny papovi.<br />
bez odhalenych tel... ja nevim. zadnyho rozdilu sem si osobne nikdy nevsimla. mozna proto, ze nekoukam po tom, kolik a kde toho ma slecna modelka odhalenyho, ale spis me zajima napaditost, zrucnost fotografa atd.<br />
+ si myslim, ze v souvislosti se znackama uz nema cenu v reklame zminovat kvalitu - tu maji vsechny jejich vyrobky. smysl reklamy u techhle kolosu je podle me zvysovat jejich exkluzivitu, posilovat silu znacky. vubec ne propagovat zbozi :)

spitfire

V reklamě, která chce působit artificiálně, je základ, že zboží či služba nejsou naprvní pohled patrné. Viz. třeba Svěrákův do nebe vynášený SAAB. Auto je sice vidět skoro v každém záběru, ale neprodává se primárně jeho objektivní vlastnosti-jako kvalita. Například japonské reklamy(natáčené třeba v Praze, psala o tom myslím Keiko Sei), kde je vykreslena nějaká "absurdní" story na nějakou firmu a její produkt. <br />
Průměrně vzdělaný člověk ví, že reklama v určité fázy marketingové strategie mění svou fabulaci, a místo propagace konkrétního zboží, se snaží budovat ideu, postoj, kulturní rámec...(pepsi: najdi si svůj svět). <br />
<br />
Možná dokážeš vysvětlit, proč absorbuješ víru, kterou hlása Bůh - nadpřirozená bytost a nespokojíš se s rozumným a kvalitním názorem Josefa Nováka?<br />
<br />
Jediné co je na současné reklamě možno kriticky zkoumat, je její vliv na spotřebitele, z řad mládeže a malých dětí. To jak se tento vliv promítá do celkové infantilní strategie re

spitfire

Miruš ta reklama od Diselu je ironická...,na fotce jsou vidět jenom džíny, dívku zastupuje ani ne celé poprsí, jen jedno ňadro. Kde je nějaký expresivní výraz (obličej, či odhalené genitálie). Ta reklama je ironická, expresivní je pouze ten červený nápis sex sells...

Miruš

m-š : pardon...

tommys

Reklama se bez odhalených těl dělat dneska nedá! To šlo tak možná za komunismu. Kdy to bylo ceenzurováno. Uvědomte si že dneska máte kapitalismus a reklama musí šokovat a být kreativní, jinak to není reklama a výrobek se neprodá. A Diesel má tu reklamu na špičkové urovni a s nápadem- delají to totiž profesionálové- čili se to dá srovnat s uměleckým dílem. S tejně jako na reklamu Colours of Beneton<br />
<br />
<a href="http://theinspirationroom.com/daily/print/2006/11/benetton_breastfeeding_baby.jpg" target="_blank">http://theinspirationroom.com/daily/print/2006/11/benetton_breastfeeding_baby.jpg</a>

tommys

například tahle legendární reklama Benettonu obletěla svět a dělal ji legendární umělec - Bůh reklamy - Oliviero Toscani. <br />
<br />
<a href="http://iconicphotos.files.wordpress.com/2009/06/2602.jpg" target="_blank">http://iconicphotos.files.wordpress.com/2009/06/2602.jpg</a><br />
<br />
A pro Vize: dneska si na to musíte nechat zajít chuť, a jinak za tuhle fotku byl honorář, který by zabezpečil chod signálů na 300 let dopředu v celé Evropě ;)

tommys

A ještě jedna jeho známá geniálně propracovaná reklama. Zde ani začerňovat myslim nic nemusím, protože slabé uživatele jako je Maftík, to asi rajcovat nebude :D<br />
<br />
<a href="http://ilcomunicatore.files.wordpress.com/2007/09/nolita-di-oliviero-toscani.jpg" target="_blank">http://ilcomunicatore.files.wordpress.com/2007/09/nolita-di-oliviero-toscani.jpg</a>

tommys

jedině tuto reklamu musel Beneton stáhnou, protože to v některých státech pár puritánských blbců zakázaly :(<br />
<br />
<a href="http://img484.imageshack.us/f/2557xmv8.jpg/" target="_blank">http://img484.imageshack.us/f/2557xmv8.jpg/</a>

Papo

tommys: od Benettonu mám snad nejraději tři srdce.. :) A Tvé tvrzení, že "Reklama se bez odhalených těl dělat dneska nedá! ... jinak se výrobek neprodá." mě přesvědčuje o tom, že je něco nedobře..

tommys

U Benettonu to je vidět že to jde a je to dobré. Ale dneska už ta erotika a sex sahá do všech sfér a divák to podvedome očekává! ať s enám to líbí nebo ne je to tak a musí to tak být jinak by to nefungovalo. Ty si toho názorným příkladem! kdyby tam byla obyčejná reklama bez nahoty tak si toho ani nevšimnes a už vůbec nebudeš psát o tom článek na signálech! takže tím jsi to potvrdil. Nahé tělo prodává! A tudíš se musí použít v reklamě aby to upoutalo více pozornosti!

HelenaH

To je docela legrace tohle číst. Reklama je mocná-nejen při prodeji oblečení. I sladkosti,drahé a zbytečné se "prodávají" hlavně tím, že před pohádkou v televizi běží reklama,pak to mrně vidí a chce to a ty abys měl pokoj to prostě koupíš, aby neřvalo třeba ve frontě v Kauflandu. Mně spíš kluci připadá, že Vás štve, že Papo něco nazval pravým jménem-prostě vidíme krásné holčičí tělo, spojíme si to s tím krásným, čím je sex a prostě na tu reklamu zareagujeme. Tak se nezlobte. Vždyť proto to ti, kdo "know how" dělat reklamu dělají :-)

Papo

tommys: aha, takže protože jsem si nevšímal oblečených reklam v buticích, tak se o nich zmiňuji a píšu? To mi nedává smysl.. <br />
<br />
Jinak podvědomé očekávání nahoty v reklamě nemůžu než považovat za dekadenci..

spitfire

Tommys: Toscani je parchant, který dělá reklamu na jedno brdo. V 90. letech existovala jedna reklama na vložky tak jak to cítí ženy. Toscani jejím autorem nebyl. Zastaven byl projekt BMW za ostatným drátem se sloganem v duchu "vaše konečné řešení". Jeden čech co dělá pro světové firmy je zajímavej, studoval AVU a nemůžu si vzpomenout na jeho jméno. Klasiku v reklamě reprezentují bratři Ridley a Tony Scott.

spitfire

babča-helča:Papo něco nazval pravým jménem<br />
<br />
Opravdu? Podle všeho reagujete jen na ten červený nápis. Fotografie mohla být klidně součástí nějaké sofistikované kampaně proti nějakému špatnému chování, nebo na podporu nějaké dobré věci(stačí zaměnit slogan za jiný, například, nadsázka:že nošení Jeansu snižuje plodnost u žen i u mužů).

tommys

spitfire - ale naneštěstí my sex neprodáváme :)

tommys

jsme na signálech a prodáváme jeansy značky DISEL ;)

tommys

to my připomnělo ještě jednu reklamu, o které se již zmiňoval matíkkkk:<br />
<br />
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=t5e9R5b6F7A" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=t5e9R5b6F7A</a>

mag

Papo: Pěkné zamyšlení, díky. Uvědomuji si jak je třeba se na druhé dívat dobrým pohledem. Nevkládat zlý úmysl, jako ti tady někteří předhazují.<br />
Zjišťuji, že podobné fotky jako je na vrchu, je zbytečné do článků vkládat, i tady na signálech to může působit pohoršení. <br />
<br />
<br />
Maftík 25. 6. 2010 17:56<br />
<br />
ViZ:<br />
"otče, člověk si skoro říká, jestli někdo Vašemu profilu neukradl heslo, nepřihlašuje se pod Vašim účtem a nepíše sem tyhle věci vydávajíce se za Vás ..."<br />
- přesně o tom jsem uvažovala...

mag

Tomys 26. 6. 2010 20:25<br />
"Reklama se bez odhalených těl dělat dneska nedá! To šlo tak možná za komunismu. Kdy to bylo cenzurováno. Uvědomte si že dneska máte kapitalismus a reklama musí šokovat a být kreativní, jinak to není reklama a výrobek se neprodá."<br />
- Taková reklama je pro mě nepřijatelná a určitě bych si takové oblečení nekoupila, je to trapné.

pavliCZECH

Mag: já myslim, že u určité skupiny puritánů by způsobila pohoršení i fotka nahého psa... tím neříkám, že nevnímám přehnaný kult těla v dnešních reklamách, ale třeba i hudebních klipech a podobně.

tommys

mag: tak ta reklama se nedělá jen pro tebe ale pro miliony lidí kterí si to koupí, to je marketingová strategie a marketingový komunikační mix a to dělají profesionálové, takže erotika v reklamě proste frčí bez ní se to delat nedá, protože se prodá víc výrobků, a erotická reklama je zameřene především pro mužskou populaci, prodej aut a pod... a bez nahého dívčího těla ve správné poloze, si té reklamy všimne o 35% mín lidí a to si dneska nemůžeme dovolit, reklama je drahá a musí fungovat!

pavliCZECH

tommys:jde o to,jestli prodejnost daného výrobku je opravdu klíčová nebo jestli stojí se zamyslet i nad nákými morálními hodnotami...

tommys

Pavlíček: Ale v reklamě je na prvním místě prodat produkt, a musí se to udělat tak aby se prodal! Morální hodnota je vůbec vyrábět to zboží, protože, dnesk a už všechno máme a tím se zbytečne ničí planeta... aby si človek kupoval každé 2 roky novou televizi a ledničku... místo toho aby si to koupil jednou za 15 let /životnost přístroje...

tommys

...ale to je na každém z nás za to můžeme my sami, kdyby jsm enekupovali to zboží tak se nebude ani vyrábět a tudíž nebude žádná reklama... čili důsledkem tohoto jsme MY!

HelenaH

tommys-já nereagovala na červený nápis, ale na zamyšlení Pavla-Papo, jestli "sex sells"...:-) <br />
Reklama přeci není jen nutné zlo. Když kupuju tuk Hera, vždycky si vybavím tu hezkou reklamu, jak spokojená rodinka sedí u stolu a dopéká se jablkový koláč...nebo Pramen zdraví z Posázaví-ten Pribináček je moc dobrý. Vymyslet a vyrobit něco dá práci,prodat ho, aby ten kdo vyráběl za něj dostal zaplaceno je ale mnohem těžší.

tommys

A nebo Poděbradka...na kole , na kole, ještě hezčí ze zadu.... :)

MartyR

Od dneška piju jen kohoutkovou :D

teenka

No vy jste to tady pěkně rozjeli s těma komentářema :) Mimochodem DISEL je moje oblíbená značka ;)

domecek

<a href="http://www.znasilnenypodvedomi.ic.cz/" target="_blank">http://www.znasilnenypodvedomi.ic.cz/</a>

domecek

<a href="http://www.ceskatelevize.cz/specialy/ceskysen/hypermarket/index2.php" target="_blank">http://www.ceskatelevize.cz/specialy/ceskysen/hypermarket/index2.php</a>

solipso

teenka: „Mimochodem DISEL je moje oblíbená značka ;)“<br />
- a ty fialové kalhotky, co ti lezou ven na fotkách z pokojíčku, to je taky DIESEL?

Konrádek

A já blbec myslel, že Diesel jsou nějaký lokomotivy...

teenka

solipso: ne ty jsou Triumph :) Líbí se ti?

domecek

omlouvám se, minulý odkaz byl nefunkční, napravuji: <a href="http://www.ceskatelevize.cz/specialy/ceskysen/hypermarket/" target="_blank">http://www.ceskatelevize.cz/specialy/ceskysen/hypermarket/</a>

domecek

<a href="http://www.graffitimag.cz/clanek/ztohoven--znasilnene-podvedomi.html" target="_blank">http://www.graffitimag.cz/clanek/ztohoven--znasilnene-podvedomi.html</a>

solipso

„teenka 28. 6. 2010 10:40 solipso: ne ty jsou Triumph :) Líbí se ti?“<br />
- nevím. Přijdou mi takový trochu ušmudlaný.

Filip

Myslím, že záleží, na co se dělá reklama. Pravdou je, že jestliže je to něco, co se týká mužů, apeluje se na dojem vůči ženám. V reklamě na Pribináčka asi nebude poskakovat polonahá modelka :-D Ovšem vše má své meze. Pamatuji si na billboardy firmy Arcimpex vyvěšené po Frýdku-Místku, která vykupuje kov, šrot. Jejich některé billboardy byly hodně sexistické, posuďte sami: <a href="http://www.arcimpex.cz/billboardy.htm" target="_blank">http://www.arcimpex.cz/billboardy.htm</a><br />
Ale já mám rád vtipné reklamy, myslím, že vymyslet takovou dá mnohem větší fušku, než strčit tam nějakou 90-60-90 modelku, která se párkrát zakroutí a konec. Tommysi, ta reklama na XXX Diesel je nechutná, mrkni na tuhletu: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=v6I2CQpTP8M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=v6I2CQpTP8M</a> ...vzhledem k tomu, na jaký výrobek se snaží upoutat je natočena vtipně a nápaditě :-D :-D

Čiperka

Diesel jsou hezký kalhoty, taky je mám ráda, jako Teenka... Asi bych to tolik neřešila, ne?

teenka

Jo přesně tak Čiperko, máme na to stejný názor :)

domecek

Reklama může být stejně tak trapná, jako může být vtipná, může být nevkusná a může být provedena vysoce umělecky. Nic to ovšem nemění na tom, že je to násilná manipulace podvědomí nás všech a jako taková je nemravná.

domecek

Úplně vidím "nádhernou" orlici Mattoni v krajině, kterak svírá v pařátech krom vlající stuhy také svastiku a švabachem nápis: KONZUM JE FAŠISMUS, REKLAMA MAGIE

tommys

Ale za to můžeš ty Domecku, ty jsi si nikdy nekoupil mattoni? Pokud jo, tak se nediv, a jsi hovado co ničí naši zem a máš podíl taky na té orlici...!

Papo

tommys napsal: "Ale za to můžeš ty Domecku, ty jsi si nikdy nekoupil mattoni? Pokud jo, tak se nediv, a ničíš naši zem a máš podíl taky na té orlici...!"<br />
<br />
příspěvek byl editován, autor ví proč.. (ať to bere jako vyříkání si to mezi čtyřma očima)

Konrádek

Ufff... tak nejsem jediný, kdo je pronásledován pokušením dojít v noci k nějaké té dálniční orlici a přidělat k ní háknkrojc...

SkoroPaladin

Můj příspěvek bude trocha out-topic (když tak ho Papo smaž no, já to prostě napsat musím). Mám takové pocit, že Teenka na signálech není kvůli křesťanství, ale kvůli nějakýmu podivnýmu hnusnýmu důvodu. Není liž pravda Teenka, co (jsi vůbec žena)? Kéž bych se mýlil (ale bohužel se pravděpodobně nemýlím, já tyhle lidi nikdál nepochopím).

Papo

SkoroPaladin: v pohodě, přemýšlel jsem o BANu pro teenku, ale pak jsem si to rozmyslel. Určitě si někdo hraje. Ale třeba ukáže něco víc než jen kalhotky od Triumphu..

Papo

SkoroPaladin: tak jsem teenku zabanoval - už jsem viděl všechno co mi mohla ukázat (a nejsem fanda velkých dvorců), takže ji tu nepotebuju..

David Augustýnek

Papo: Uděluji Ti bonusový bod za BANování teenky. :)

Jebač2

Dobře jste udělali hoši, tak na ni! Nestydu jednu :)

SkoroPaladin

Tak mám takové pocit - vyhodíš li ho dveřmi, vrátí se ti oknem (tady ani Cimrmanova defenestrační metoda nepomůže).

spitfire

domecek 28. 6. 2010 14:39<br />
<br />
"Nic to ovšem nemění na tom, že je to násilná manipulace podvědomí nás všech a jako taková je nemravná."<br />
<br />
<br />
To je veliký omyl. <br />
<br />
... a pokud je reklama magie pak se jí dopouští třeba i MKD.

tommys

Já mám zase pocit, jako by jsme žili na planetě opic :)

tommys

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gsQllpYgd3Y&NR=1" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gsQllpYgd3Y&NR=1</a><br />
<br />
toto je super reklama...

tommys

proč pijí křestané hodně piva? ...<br />
<br />
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8AQPlebpki4&feature=related" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=8AQPlebpki4&feature=related</a>

Johnek1

A co reklama na Boha aneb jak se paří ve Vatikánu :) Deto, deto, tak paří Benedeto!<br />
<br />
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XE190Dt95Hs&feature=player_embedded#" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XE190Dt95Hs&feature=player_embedded#</a>!

Papo

tommys: Kdepak, z toho důvodu křesťané pivo nepijí<br />
Johnek: Bohužel, asi něco špatně s adresou, žádná reklama na tom linku nebyla..

domecek

„Často vidím u silnice obrovské tabule, které mají jediný cíl: upoutat tisíce očí obrovskou plochou, na kterou nějaká firma dala vylepit reklamu na své výrobky. Uvaž­te, co ji odděluje od věcí, jež jsou „dobré“. Tu tabuli udělal tesař, ale ona sama o sobě není nijak užitečná. Tiskaři a papírníci pra­covali, aby vyrobili plakát; pokud by pro něj někdo nenajal prostor na té velké tabuli, sám o sobě by byl bezcenný. Ale tento prostor je bez reklamy bezcenný. A sama reklama ztrácí účel, pokud nikdo inzerované zboží nekoupí. Samo zboží může být dokonce ošklivé, neužitečné, může být ničivým přepychem, který by si bez té reklamní tabule žádný smrtelník jinak nekoupil. Přání věc koupit v zákazníkovi vyvolal jen sexy obrázek a snobské vychvalování bombastickým textem. V každém stupni tohoto procesu byla sice vykonána práce, ale jediná její cena závisí na penězích, jež even­tuálně vynese.“<br />
<br />
C.S.Lewis - z kázání v Magdalenině koleji v Cambridge

domecek

Redaktor: Informace ale přece potřebujeme.<br />
<br />
V.Kokolia: Myslím, že už dneska začíná být sebezáchovné to, co dřív bylo synonymem pro ignoranci - totiž bránit se informacím. Nemůžu jít po městě, aniž bych neviděl billboardy. Můžu se vycvičit, že je budu ignorovat, ale jak pak poznám, že neignoruju něco, co bych za normálních okolností rád viděl? Reklama mi říká: přijmi mě, anebo si dej klapky na oči. Proto jde o demagogii, když pan Železný doporučuje, abychom prostě přepnuli, když se nám TV Nova nelíbí. Hrdě se hlásím k panu Mlynářovi z Respektu, stejně jako on jsem v životě neviděl zpravodajství Novy ani jsem nečetl Blesk. Tahle média šíří informační zápach - a když se mi to nelíbí, mám si podle nich zacpat nos. Jenže já chci normálně dýchat! <br />
<br />
Redakce: Hrdost vám chválím. Ale jak potom vlastně víte, co je na TV Nova tak odsouzeníhodného?<br />
<br />
V.Kokolia: Vidím dopad. Dívat se na to by znamenalo, jak říkají dealeři, &quot;první dávku zdarma&quot;, která by skončila poslušným nakupováním v teleshopu nebo voláním do klubu. Po roce 89 se všichni lidi zvenku ptali umělců: co budete teď dělat, když nemáte nepřítele? A hele, tady je něco, čemu se musíme bránit možná ještě urputněji. Protože tohle je ještě přítulnější dáreček než socializmus. <br />
<br />
z rozhovoru s výtvarníkem V.Kokoliou v týdeníku Rozhlas z r.1997

domecek

ještě ad Kokolia:"Nemůžu jít po městě, aniž bych neviděl billboardy. Můžu se vycvičit, že je budu ignorovat, ale jak pak poznám, že neignoruju něco, co bych za normálních okolností rád viděl? Reklama mi říká: přijmi mě, anebo si dej klapky na oči." <br />
- v analogii to vnímám naprosto stějně s krásnými spoře oděnými slečnami na ulicích, zvláště v těhle horkých dnech

fisk

Dobře Ty!

Maftík

<a href="http://www.nesexuveskole.cz" target="_blank">http://www.nesexuveskole.cz</a>

tommys

Opravdu chceme, aby se naše děti učily na <br />
základní škole souložit bez zábran a výčitek <br />
s kýmkoli, kdykoli a jakkoli, protože jina by jsm ejak lidstvo zanikli, to je snad pochopitelné.

tommys

Mimo učitelský sbor, který by jím mohl být príkladem, ale zdržet se praktických ukázek s tím plne souhlasím

Jebač2

Mastíku vymaštěný, sex ve škole je zdraví a prospívá dětem, lepší jak kouření a braní drog! Jak je vidět ty jsi si sexu ve škole moc neužil co? :D

Zobrazit 94 komentářů »

Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.

Autor blogu Grafická šablona Nuvio